Termohrnek nebo termoska? Z obou kusů nádobí se může stát reklamní předmět

Termohrnek nebo termoska? Z obou kusů nádobí se může stát reklamní předmět

Vybrat si ideální reklamní předmět, který bude dostatečně efektivní a který přinese vytoužené ovoce se zdá být nemožné. Nabídka je opravdu obrovská a vybrat si jeden reklamní předmět, který bude tím pravým nejen pro zákazníky, ale také pro obchodní partnery je běh na dlouhou trať. Tedy pokud nesledujete aktuální trendy. Ty vám mohou velmi pomoct. Vezměme si takový termohrnek nebo termosku. Dva fenomény dnešní doby, které jsou společníky na cestách do práce i za zábavou.

Možná i vy máte jeden takový termohrnek doma. A možná vás doposud nenapadlo z takového předmětu vykouzlit reklamní předmět. Ale opravdu i na něj lze natisknout logo, stejně jako na roušky s potiskem.

Termoska nejen pro uchovávání nápojů

Ještě předtím, než k nám na trh dorazily ermohrnky, jsme se mohly setkat s takzvanými termoskami. O něco většími nádobami, o nichž si mnoho lidé jistě dodnes myslí, že slouží pouze pro uchovávání nápojů. Ale není tomu tak. V současné době je možné si pořídit i takové termosky, které jsou určeny pro skladování potravin, jako jsou knedlíky, brambory nebo plátky masa.

Většinou jsou termosky vyrobeny z plastu, nerezu nebo z titanu. Každý jeden materiál má svá pro i proti. Na co je při výběru také nutné zaměřit svou pozornost, tak na způsob uzavírání.

Termohrnky jsou praktičtějšími společníky

Pokud bychom se měli podívat na termohrnky, řekneme, že se jedná o praktičtější společníky. Jsou s námi při pracovních cestách, dělají nám společnost na cestě za dobrodružstvím nebo na procházkách.

Dnes je možné zakoupit si takový termohrnek v různých velikostech. A jak již bylo zmíněno, i z takového kusu nádobí je možné vykouzlit reklamní předmět. Stačí na něj jen natisknout své logo.

Vyrábí se zpravidla z nerezu, ale v poslední době se stávají stále oblíbenějšími alternativy skleněné nebo porcelánové.